Alphabet’in Google’ı, kârlı arama reklamları pazarında rakibi Microsoft’u savuşturmak için Salı günü yapmış olduğu duyuruya nazaran, üretken suni zeka tarafınca desteklenen arama sonuçlarında reklam denemelerine başlamış olacak. arama motorlarına, sorgulara karşılıklı yazılı yanıtlar sağlayabilen, detayları çevrimiçi sentezleyebilen ve ilgili internet sayfalarını ortaya çıkarabilen üretken suni zekayı aşılayarak insanların data arama şeklini değişiklik yapma yarışı. Araştırma şirketi MAGNA’ya nazaran bu rakamın bu yıl 286 milyar dolara (kabaca 23.65.700 Rs) çıkacağı tahmin ediliyor. Google, belirli bir sırt çantası için bir reklam ve bir çocuk için en iyi sırt çantasının iyi mi seçileceğine dair ipuçlarının yanı sıra, “Bu, Google arama ile etkileşimde bulunmanın yeni, daha rahat ve yararlı bir yolu” dedi başkan yardımcısı ve genel müdür Jerry Dischler. reklamlar, bir röportajda. “Gelecekte yeni ticari fırsatlara yol açacak keyifli bir kullanıcı deneyimi sunmak için mükemmel bir fırsat olacak.” Google, arama motorunun Arama Üretken Edinim adlı yeni sürümünü bu ayın başlarında tanıttı. Dischler, firmanın yeni reklam yerleşimlerini geleneksel Google aramalarında görünen mevcut reklamları kullanarak kontrol edeceğini söylemiş oldu. Google ek olarak, Salı günü düzenlenen senelik Google Pazarlama Live etkinliğinde, markalara şu mevzularda destek olacak yeni bir söyleşi robotunu duyurdu: reklam oluşturma süreci.Reklamverenler internet sayfalarını girebilir ve suni zeka söyleşi robotu, tüketicinin dikkatini çekmek için bir reklama dahil edilecek başlıklar, belirli anahtar kelimeler ve resimler önerebilir, dedi Google. markalar. Google, bu aracın artık üretici suni zeka özelliklerine haiz olacağını ve bir kullanıcının sorgusunun bağlamına dayalı olarak reklamlar oluşturabileceğini söylemiş oldu. Bir tüketici kuru ve duyarlı ciltler için ürün ararsa, Google otomatikman bir cilt bakımı markası için “başlığıyla bir reklam oluşturabilir. kuru, duyarlı cildinizi yatıştırın” dedi şirket. Google, arama reklamcılığında önder olsa da, yeni özellikleri, Microsoft’un rakip olmak için hızla ilerlemesiyle ortaya çıktı. Microsoft, Bing AI destekli arama motorunda reklamları çoktan kontrol etmeye başladı ve Şubat ayı başlarında reklam ajanslarıyla toplantılar düzenledi. © Thomson Reuters 2023Google I/O 2023, arama devinin ilk katlanabilir telefonunun ve Pixel markalı tabletinin lansmanının yanı sıra suni zekaya ehemmiyet verdiğini onlarca defa söylediğini görmüş oldu. Bu yıl şirket, uygulamalarını, hizmetlerini ve Android işletim sistemini suni zeka teknolojisiyle güçlendirecek. Bunu ve daha fazlasını Gadgets 360 podcast’i Orbital’de tartışıyoruz. Orbital, Spotify, Gaana, JioSaavn, Google Podcasts, Apple Podcasts, Amazon Music’te ve podcast’lerinizi aldığınız her yerde mevcuttur. (Bu öykü NDTV çalışanı tarafınca düzenlenmemiştir ve sendikasyon beslemesinden otomatikman oluşturulmuştur.) otomatikman oluşturulur – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri