BJP Rajya Sabha üyesi Sushil Kumar Modi Cuma günü, Feysbuk, Google ve YouTube şeklinde büyük teknolojilerin haber yayınlayarak elde ettikleri reklam gelirlerini orijinal içerik yaratıcıları olan medya şirketleriyle paylaşmalarının sağlanmasını önerdi. Evde Sıfır Saat, büyük teknoloji şirketlerinin girmesiyle gazete ve TV kanallarının reklam gelirlerinde düşüşe geçtiğini söylemiş oldu.Basılı ve elektronik medya şirketlerinin haber içinde ne olduğu oluşturmak için binlerce krore rupi harcadığını söylemiş oldu. geleneksel basılı ve elektronik medyanın reklam geliri bulunduğunu, teknoloji şirketlerinin ortaya çıkmasıyla beraber büyük bir reklam gelirinin onlara doğru hareket ettiğini söylemiş oldu.Verilere atıfta bulunarak, Google Hindistan’ın 2021-22 döneminde reklamlardan elde etmiş olduğu gelirin Rs bulunduğunu söylemiş oldu. 24.927 crore ve Feysbuk’unki Rs idi. Önceki yıla bakılırsa yüzde 75 daha çok olan 16.189 crore, “Bu büyük teknisyenler içerik oluşturmak için para harcamıyorlar. Sadece hazır içinde ne olduğu ücretsiz bir şekilde gösteriyorlar” dedi. gelir gelirini orijinal haber içinde ne olduğu oluşturucularıyla paylaşmak. Tavsiye edilen Dijital Hindistan Yasasında bu mevzuda bir yargı konulmalıdır. Ek olarak, bu konudaki yasaların Avustralya da dahil olmak suretiyle ülkeler tarafınca aslına bakarsan çıkarıldığını söylemiş oldu. Sıfır Saat’ten bahsederken, V Sivadasan (TÜFE-M), merkezi hükümeti ülkede istihdam yaratmamakla suçladı. Çeşitli departmanlarda oldukça sayıda açık pozisyon bulunduğunu, hatta Merkezi Kamu Sektörü İşletmelerindeki çalışan sayılarının bile mühim seviyede düştüğünü söylemiş oldu. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri