Perşembe günü Snap, reklam platformundaki değişimler reklam talebini azalttığı için analistlerin üç aylık gelir beklentilerini kaçırdı ve gelecek çeyrekteki sonuçların Wall Street’in hedeflerinin altına düşebileceği mevzusunda uyardı.Snap’ın hisseleri, pazar sonrası ticarette yüzde 19 düştü.Santa Monica, Fotoğraflı mesajlaşma uygulaması Snapchat’in sahibi olan Kaliforniya merkezli şirket, toplumsal medyada daha büyük rakipleri tarafınca kopyalanan yeni trendleri süratli bir halde başlatmasıyla uzun süredir biliniyor, sadece yatırımcıların yatırımlarını artırılmış gerçeklik benzer biçimde yeni teknolojilere çevirip çeviremeyeceği mevzusunda sorularla karşı karşıya kalıyor. AR) gelir büyümesine dönüştü. Snap, resmi mali rehberlik sağlamadığını söylese de, ikinci çeyrek için dahili gelir tahmini, yıldan yıla yüzde 6’lık bir düşüşle 1.04 milyar dolar (kabaca 8.502 crore) olacak. Refinitiv’in IBES verilerine bakılırsa dahili tahmin, analist beklentilerinin 1,13 milyar $’lık (kabaca 9,239 Rs) altında. Snapchat reklamlarıyla etkileşim kurabilir. Değişikliklerin bir sonucu olarak, Snap’in en büyük reklamverenlerinin azca bir kısmı, kullananların reklamlara dokunması benzer biçimde daha azca sayıda “fiil” görüyor Snap, dedi. Snap, bunun süre alacağını söylemiş oldu. Snap İcra Kurulu Başkanı Evan Spiegel, analistlerle bir kazanç konferansı esnasında, “Reklam platformu iyileştirmelerimizin gelecekteki büyümenin temelini oluşturduğu mevzusunda iyimseriz” dedi. , Dünyanın en büyük iki dijital reklam platformu olan Alphabet ve Meta Platformları, markaların tüketiciler arasındaki geniş erişimleri ve iyi geliştirilmiş reklam araçları için şirketlere yönelmesiyle bu hafta iyimser ilk çeyrek neticeleri yayınladı.Snap’in ilk çeyrek geliri sonlandı 31 Mart 989 milyon dolardı (kabaca Rs. 8.086 crore), geçen senenin aynı döneminde 1.06 milyar $’dan (kabaca 8.667 crore) düştü ve 1.04 milyar $’lık analist beklentilerinin altında kaldı. Insider Intelligence baş analisti Snap’in gelirindeki düşüşün “şirketteki derin zorlukların bir işareti bulunduğunu” söylemiş oldu Jasmine Enberg, “Snapchat kullanıcıları uygulamayı ilk olarak mesajlaşmak için kullanıyor ve mesajlaşma uygulamalarından para kazanmak her insanın bilmiş olduğu benzer biçimde zor,” dedi. Snap’in net kaybı çeyrek süresince 329 milyon dolardı (kabaca 2.689 crore), 360 $’lık net kayıptan geriledi milyon (kabaca Rs. 2.943 crore). Snap, AR ile beraber suni zekaya yapmış olduğu yatırımı derinleştirdi ve kısa sürede My AI adlı söyleşi robotunu dünya genelindeki tüm Snapchat kullanıcılarının kullanımına genişletti. İçerik oluşturucular, reklamcılar ve öteki ortaklar için senelik bir görüşmede Geçen hafta Snap, My AI’ın kullanıcı mesajlarına tamamen AI tarafınca oluşturulmuş bir görüntüyle cevap verebileceğini de duyurdu. Spiegel Perşembe günü firmanın My AI tarafınca oluşturulan metinlerdeki sponsorlu bağlantıları denemenin ilk aşamalarında bulunduğunu söylemiş oldu. Günlük etken kullanıcılar Snapchat, Wall Street beklentilerine paralel olarak yıldan yıla yüzde 15 artışla 383 milyona ulaştı.Snap, ikinci çeyrekte günlük 394 milyon ila 395 milyon etken kullanıcı beklediğini söylemiş oldu.Pinterest Inc Perşembe günü ek olarak ikinci çeyrek gelirinin aşağıda olacağını tahmin ediyor piyasa beklentileri ve hisseleri, zilin çalmasından sonrasında ticarette yüzde 13 düştü. Snap ve Pinterest 4 milyar dolardan fazla (kabaca Rs. 32.702 crore) neticelerini takip eden Perşembe günü kombine borsa değerinde. © Thomson Reuters 2023Ortak bağlantılar otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri